Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Rabu, Februari 29

Stevia Sweet Concentrate

STEVIA SWEET CONCENTRATE
HARGA DI PASARAN : RM19.90 /BOTOL

perisa kurma >> Kaya dengan protein,serat,Vitamin A&C, Zat besi, kalsium, sodium & posium.

perisa roselle >> Kaya dengan vitamin C, berserat tinggi turut melarut dan membakar lemak yang berlebihan di dalam tubuh dan kadar metabolisme tubuh dapat dipertingkatkan.

perisa krismis >> Meningkatkan stamina, mencegah lemah dan kurang darah.

perisa anggur >> Membawa kebaikan bagi jantung, meningkatkan inflamasi yang rendah dalam darah.

perisa dragonfruit >> Bertindakbalas mengurangkan tekanan emosi dan meneutralkan toksik dalam darah, mencegah kanser usus, mencegah kandungan kolestrol yang tinggi dalam darah dan pada masa sama menurunkan kadar lemak dalam badan.

perisa mangga >> Penawar kepada penyakit hernia, mengatasi masalah penyahidratan dalam tubuh.kaya dengan vitamin A dan C akan bertindak melancarkan peredaran darah dan sesuai untuk penyakit diabetis, hipoglisemia dan kandidiasis atau jangkitan kulat.

perisa kiwi >> Menjauhkan kanser dan membantu mengurangkan kepekatan darah. Kandungan vitamin C dua kali ganda lebih tinggi berbanding oren, sumber vitamin E, magnesium, potasium dan asid folik khusus untuk wanita hamil.

perisa nenas >> Mengatasi kekering dan di bahagian bibir dan kulit muka, mengatasi penyakit batu karang dan mengatasi masalah kencing tidak lawas kerana kandungan enzimnya yang tinggi.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...